Opcje widoku
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset

WYCIECZKA DO BISKUPINA

Piękna wrześniowa pogoda i sprzyjające warunki pozwoliły nam na wyjazd na ziemię pałucką. Uczniowie z klasy IV, V, VI i VII a nawet VIII udali się wraz z wychowawcami  na wycieczkę do Biskupina i Wenecji.  W Wenecji w towarzystwie miłego przewodnika zwiedziliśmy Muzeum Kolejki Wąskotorowej - wszystkiego można było tam dotknąć i wszędzie wejść, co skrzętnie wykorzystywaliśmy. W pobliżu muzeum znajdują się też ruiny zamku, przy których odpoczęliśmy chwilę słuchając pasjonującej opowieści o historii zamku, o diable weneckim i europejsko brzmiących nazwach pobliskich miejscowości Wenecja i Paryż. Z Wenecji udaliśmy się uroczą kolejką wąskotorową do pobliskiego Biskupina. W Biskupinie czekał na nas przewodnik , który oprowadził na po trwającym festynie archeologiczny, więc mieliśmy okazję uczestniczyć w wydarzeniu ukazującym życie codzienne w pradawnej osadzie. Ludzie ubrani w stroje z epoki prezentowali rzemiosło i codzienność naszych przodków. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na posiłek i bogatsi o nową wiedzę, ciekawe doświadczenia i mnóstwo wrażeń powróciliśmy do współczesnej codzienności.
/SB/
Data dodania: 2021-09-21 13:34:15
Data edycji: 2021-09-29 14:42:01
Ilość wyświetleń: 382
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej