Opcje widoku
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Reset

WYCIECZKA DO WARSZAWY KLAS 7 I 8

23 maja uczniowie klas 7 i 8 wraz z wychowawcami wybrali się na dwudniową wycieczkę pociągiem do Warszawy.

Przygodę rozpoczęliśmy od niecodziennej wizyty na stadionie PGE Narodowy. Pan przewodnik zabrał nas w miejsca, których przeciętny kibic idący na mecz, nie może zobaczyć. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od sektora przeznaczonego dla VIP-ów, który obejmuje najbardziej ekskluzywne miejsca przeznaczone dla najważniejszych gości, komentatorów a także kibiców. W szatni można było poczuć przedmeczową atmosferę, którą potęgowały wiszące tam koszulki zawodników. Następnie zwiedziliśmy kaplicę wielowyznaniową znajdującą się na stadionie, w której odbywają się również śluby oraz chrzty.

Następnie, kontynuując naszą podróż, odwiedziliśmy Centrum Nauki Kopernik, gdzie zagłębialiśmy się w świat nauki, biorąc udział w interaktywnych eksperymentach i fascynujących prezentacjach.

Ostatnią atrakcją mijającego dnia był spacer po Warszawie oraz zakupy w galerii Złote Tarasy.

Drugi dzień rozpoczęliśmy od rozwiązywania zagadek w Escape Room. gdzie zostaliśmy podzieleni na trzy grupy i zamknięci w pokoju zagadek. Najcenniejszymi rzeczami były współpraca grupy i kreatywność, a nawet najdziwniejsze pomysły były na wagę złota. Presja czasu, ponieważ na wydostanie się z pokojów mieliśmy zaledwie 60 minut, trudność zadań i tajemniczość tych miejsc potęgowały emocje. Na szczęście wszyscy dali sobie świetnie radę i ukończyli zadania z zapartym tchem.

Następnie mieliśmy przyjemność podziwiać uroki średniowiecznych budynków, takich jak Zamek Królewski, czy piękno Rynku - gwarny plac, otoczony pięknymi kamienicami.

Na koniec dotarliśmy do ostatniej atrakcji – wjazdu na 30. piętro Pałacu Kultury i Nauki, gdzie z tarasu widokowego podziwialiśmy panoramiczny widok na całą Warszawę, która rozciągała się przed nami w całej swojej okazałości.

Wycieczka przebiegła w miłej i radosnej atmosferze. Zmęczeni, ale z uśmiechem na twarzy wróciliśmy do domu :)

Data dodania: 2024-06-11 11:38:10
Data edycji: 2024-06-13 13:08:20
Ilość wyświetleń: 259
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej